Klantenservice

Veelgestelde vragen

We bezorgen onze boxsprings tussen 2-8 weken, tenzij anders aangegeven of bij speciale aanvragen (lengtes boven de 200 cm of 1 vast matras). Binnen 2 werkdagen nadat de bestelling is geplaatst, nemen wij telefonisch contact met Je op om met jouw de levertijd in te plannen. Kunnen wij jouw niet bereiken, dan sturen wij altijd een mail met de vraag om contact met ons op te nemen.

Van een aantal artikelen kunnen wij niet real-time de levertijd aangeven. Daarom geven we een gemiddelde levertijd aan; in ongeveer 80% van de gevallen zal deze juist zijn. Helaas kan het gebeuren dat de daadwerkelijke levertijd langer blijkt te zijn dan de genoemde gemiddelde levertijd. Om het zeker te weten, kunt je altijd even bellen of mailen met onze klantenservice voordat je een bestelling plaatst. Wij kijken de levertijd dan voor je na, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Bij het plaatsen van jouw bestelling kun je zelf aangeven op welke wijze je wilt betalen. Je kunt kiezen uit alle gangbare manieren:

• Bij levering (contant of met PIN bij de chauffeur)
• Met iDeal
• Bancontact/Mister Cash
• Klarna
• In3

Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per mail naar info@dreambedden.nl, met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Dan zorgen wij altijd voor een passende oplossing.

Je bent van harte welkom in onze showroom in Woonmall Alexandrium Rotterdam. Hier vindt je verschillende boxsprings uit ons assortiment. Onze slaapspecialisten staan voor je klaar voor vragen en/of advies. Je kunt zowel online als in de showroom een bestelling plaatsen.

Bedrijfsgegevens